Sunday, April 3, 2011

;D

kejadian yang baru berlaku beberapa minit tadi...

jap lagi nak kuar ngn my parents.

so my dad ask me tgk minyak hitam kete..

so aku pn tgk la kan..lps tgk minyak kete tu, nak tgk sekali air.. cukup ke ta, yela kang panas kereta tu berasap pulak kan.

so bukak la penutupnya..

and bibir aku tersenyum dgn sendirinya, sbb penutup tu terjatuh.

tgk bawah kereta. alamak! tak sampai bawah! usha2 ade tersekat kat bhgn ape ntah bawah tu. tersengeh2 nih. dlm hati mmg da doa habis. harap2 abah tak mengamuk. msuk rumah nak amek ape2 bnde panjang. masuk je umah, mak tanya 'ko kenapa dik? tersengeh-sengeh'. so aku pn dengan tak bersalahnye bg tau ape yg jadi.. so kami berdua pn usaha la sebaik mungkin nak amek penutup tu. and finally

mak aku wat baring atas jalan (macam mekanik buat tu). dia raba punya raba. hah! dapat pun

alhamdulillah!!!

lepas tu kitorang pn seronok je gelak. baik nye mak aku nye aksi! hehe

and luckily, abah tak bising.

alhamdulillah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...