Thursday, January 20, 2011

nyanyuk suda?

nyanyuk?

saya da nyanyuk ke?
tttttttttiiiiiiiiiidaaaaaaaaaaaakkkk!

saya baru 19 taun(blom msok agy). takkan da nyanyuk?

hmmm tak kot. cume memory problem. daya ingatan tak kuat.

sebab ape?

sebab.... begini cerita nya

tadi ade kelas chemistry for those yg dapat B+ and above for Ujian Semester 1.

saya tak ingat saya dapat apa. tapi dalam golongan B la. B?

so saya pun fikir punya fikir...
B-? rasa nya tak. B+? haila.. rasanya aku ni tak de la pandai sangat chemistry..
so saya pn buat conclusian yg saya dapat B..

so lepas solat maghrib tadi..
saya dok je join tazkirah..
kelas tu start kol 8.30..
so budak2 ni blah awal la an..
saya pulak teroskan mendengar tazkirah...

balik bilik sorang je yg ade. yg agy 2 orang tu pegy kelas chemistry. tak balik lagi la tu kot.
tiba2 fon room mate saya sorang ni bunyi..

"helo"
"dah balik da. ade ni. kenapa?"

aik? pelik. fana kol dia carik aku?

saya pn amek la fon yg dah di'silent'kan masa nak pergi surau tadi.

3 missed call and 1 message..

message nya berbunyi begini;
'biha name ko ada la. takpe malam ni aku sign dulu tok ko.'

see?
saya dapat B+ la!!!!!!!!


kan da rugi tu.
terlepas 1 kelas.
da la tak sume org dapat join.

ya Allah..
kuatkan la ingatan aku..
jangan la kau jadikan aku seorang yang lalai ya Allah..
amin..

4 comments:

  1. wow..hebat..B+ tuh..hehe..dulu kat skolah susah nak dpt..tahniah2..hahaha

    ReplyDelete
  2. haha
    tu la..makan semut lagi..
    joking je dear
    ^_^
    hebaddd la dpt b+..hana xpenah suke chemist

    ReplyDelete
  3. hana; same la. saya pn tak pernah suke chemist since skola. tp alhamdulillah since da masuk kolej ni da jatuh hati la jugak. hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...