Saturday, December 11, 2010

finally.lastly.akhirnye

alhamdulillah..

11/12/10 . 3:03 am

akhirnya siap jugak magazine neh..

seronoknya tak terhingga..

tp ta bole gak seronok sanggat. byk lagi assignment laen..

lps neh nak kene buat skrip plak. disaster btol.

ta phm kenape kitowg kne wt filem

adoi

msok matrik neh rasanya mcm2 da bakat kami yang terpendam dah di kikis habis.

magazine kitowg da pernah wat. brochure pn pernah. blakon teater pn pernah.

latest kene wat filem plak. aku ase dlm course yang aku amek ni tade pn melibatkan kemahiran2 mcm tuh.

haila..

saba je la.

ta phm kenape aku yang bahase berterabor neh di lantik jadi penulis skrip. dowg kae sbb aku and katil sblh aku ni rajin bace novel. ceh tak patot. mcm la kitowg je yang reti bace novel kat sini. tapi memang tak dinafikan la, memang kitowg gler novel.

naseb baek la penulis skrip agy sorang katil sblh aku. penolong skrip pn bilik depan je.

takpe la nabihah...

amanah tu.

mohon dipermudahkan ya Allah..

amin

2 comments:

  1. agk la ,

    aku rasa membe aku sorang ni amik sains .

    jadi dktr kn ?

    aku rasa en beb , dktr ke byk berlakon a depan pesakit.supaya pesakit tk terasa hati. hahaha

    btw go byha go !!

    aku percaya kau boleh buat !!^_^

    ReplyDelete
  2. byk la ko. ayooo

    kire aku ni nnt insyaAllah bila da jadi doktor, aku bole ar keje part time jadi pelakon! haha

    yela sue!

    aku pn tau aku bole buat.. malas je kot..

    yela usaha tangga kejayaan an?!

    hehe thanks yok!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...