Saturday, December 11, 2010

finally.lastly.akhirnye

alhamdulillah..

11/12/10 . 3:03 am

akhirnya siap jugak magazine neh..

seronoknya tak terhingga..

tp ta bole gak seronok sanggat. byk lagi assignment laen..

lps neh nak kene buat skrip plak. disaster btol.

ta phm kenape kitowg kne wt filem

adoi

msok matrik neh rasanya mcm2 da bakat kami yang terpendam dah di kikis habis.

magazine kitowg da pernah wat. brochure pn pernah. blakon teater pn pernah.

latest kene wat filem plak. aku ase dlm course yang aku amek ni tade pn melibatkan kemahiran2 mcm tuh.

haila..

saba je la.

ta phm kenape aku yang bahase berterabor neh di lantik jadi penulis skrip. dowg kae sbb aku and katil sblh aku ni rajin bace novel. ceh tak patot. mcm la kitowg je yang reti bace novel kat sini. tapi memang tak dinafikan la, memang kitowg gler novel.

naseb baek la penulis skrip agy sorang katil sblh aku. penolong skrip pn bilik depan je.

takpe la nabihah...

amanah tu.

mohon dipermudahkan ya Allah..

amin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...