Thursday, December 2, 2010

kusut

kusut? ape yg kusut?

rambut aku ka?haiih itu rahsia rahsia. di buatnye ade admire aku kang teros lari. haha

oke di kala ini, aku sedang kesakitan jiwa disebabkan assignment yg memeningkan kepala. memang malas tber2 projec b.i ni kene buat magazine plak an. aku ni pn bijak pnddai la sgt an na mengkarang segala jadah yg patot in english. adoi..

and skrg ni pn aku senanye ngh lepaking ats katil dpn laptop ngn kertas berterabor. hah ni sume sbb project b.i ni la. ayooooo

tu satu, agi satu. aku tatau la ari ni kenapa badan aku ase lemah smcm je. blaja pn ape ta msok pqah selaku room mate aku tu pn kate muke aku kusut je. ayooo masok ari ni pn da berapa ari aku tidow ngn tudung ta bukak. tudung oke agy. arm sock pn ta bukak. lagi parah. baru tgh hari tadi aku buat. stokin pn ta bukak. ayoo pnt sgt kot. bgn dari tidor baru aku ase oke sikit. mungkin berkat tidow ngn stokin tu kot. haha

oke. sampai di sini saja kawan2..

need to focus ! byk sgt keje neh!

assalamualaikum.
daaa :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...