Sunday, June 5, 2011

kembali ke KMPh

assalamualaikum..

apa khabar semua? sehat? alhamdulillah..

lama da kan saya tak post something?
maaf atas kehilangan saya..

untuk pengetahuan, 23 may yg lepas.. saya dah mendaftar kembali di KMPh.. kembali di bumi KMPh ini, subhanallah... terkenang kenangan2 lalu... KMPh masih sama.. tapi masih ada kelainan..

dulu saya sebagai PDT.. tapi sekarang... da jadi PST.. atau lagi tepat lagi.. sebagai ex-PDT.. roomate yang berlainan, class mate pun da lain... telinga pun dah terbiasa dengan panggilan 'kak Bie'.. diri pn dah terbiasa menggelar diri sebagai akak...

tapi tak pe.. mesti ada hikmah atas apa saja yg berlaku kan?
alhamdulillah.. asrama dekat dgn surau.... subhanallah.. seronoknya tak terkira..
pembelajaran pn harder.. and sebagai exPDT, mmg bukan senang.. dakwah jugak tak lupa.. kewajipan tu... tugas pn bertambah... tapi insyaAllah.. akn dpt lakukan yg terbaik.. Allah kan sentiasa ada :)

and asif ye.. mmg akn jarang un9.. apa lagi nak post pape kat blog ni.. kekangan masa menghalang..

pelajaran perlu dikejar.. amar makruf nahi mungkar makin menjadi kegiatan saya dan para sahabat. keadaan kolej dalam bahaya.. ikhtilat sangat tidak terjaga.

doakan saya, dan para sahabat..
agar thabat dalam perjuangan kami.
dan kepada anda semua, jangan lupa Allah, kerana Allah tak akan lupa kita. teruskan mencari hidayah Allah.. jangan pernah putus asa. and smoga thabat dalam segala usaha. berjuanglah di jalan Allah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...