Sunday, June 26, 2011

hari yang panjang tanpa perasaan

assalamualaikum :)

taktau nak taip ape sbnrnye...

nak kongsi perasaan aje rasanya..

hari ni... macam2.. tapi alhamdulillah... Allah permudahkan..

alhamdulillah.. tadi da hantar borang untuk JPP.. insyaAllah pidato 27 jun ni... and insyaAllah pilihanraya 1 julai ni.

taktau macam mana nak tafsir perasaan.. act, ana sndiri tak percaya yg ana mencalonkan diri.. tapi.. kenapa ye ana calonkan diri? sebab... jeng jeng jeng...

sedang risau tentang kempen... semoga dipermudahkan... doa kan ana ye ;)

and alhamdulillah... antara maghrib and isyak tadi... buat kali pertamanya pada sem ni.. usrah dijalankan.. kesian naqibah ana, nervous.. alhamdulillah Allah tolong tadi.. as penolong naqibah, ana tolong apa yang termampu. and rasa... sangat seronok. dapat kenalan baru.. ukhuwah baru akan terjalin.. insyaAllah.. dakwah akan disebarkan lagi... and alhamdulillah.. adik2 mad'u.. senang nak berbincang. sampai ke blok berborak. kena soal siasat.. pasal apa? soalan biasa la.. pasal tudung labuh, aurat, hidayah.. and macam2 macam lagi la. and alhamdulillah jugak, disebabkan seorang junior ni bertanya sesuatu yg ana tak tahu.. maka dah tahu tadi..;D ilmu tu...

tak tau nak tafsir perasaan macam mana hari ni.

penat sangat rasanya . kena sedia mental dan fizikal untuk kempen. harap semuanya berjalan lancar.

ayat pengubat hati ;

"Wahai orang-orang beriman! Jika kamu menolong (agama) Allah, nescaya Dia akan menolongmu, dan meneguhkan kedudukanmu" [Muhammad. 47;7 ]


permudahkan segala urusanku Ya Rabb

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...