Tuesday, July 27, 2010

thanks a lot

kecewa!

digestion 2 neh..

biology, kitowg d ranking pertama.. fizik pn same kot..

aku harap sangat apa yg diperkatakan pensyarah2 tu benar belaka..

kitowg memang usaha nak dapat kan tempat pertama..

ezpecially in fz..

tapi apa yg sangat mengecewakan,, math kitowg.. terok sangat.. hampir separuh kelas gagal.. tapi tu tak runtuh kan semangat kitowang!

bio ngn fz kitowang da concer.. kitowg akan pastikan, satu ari nnt, math and chemist pun dalam genggaman kitowg jugak! ni bukan saje untuk kelas kitowg, tp untuk penyarah2 yang mengharap kat kitowg! dan jugak nama KMPh

attitude PDT taun ni terok! aku ta phm kenape.. ssh sgt ke na berkelakuan sopan dan berkesedaran sivik?!

bukannye dak sekola agy.. sampai lecturer keluar dewan kuliah! no wonder ar sblm2 ni pn byk lecturer ta ske dowg.. aku pn tercengang ngn kejadian tuh.. patot la ase ca na nyebok je dlm lecture dowg..

aku harap semua akan sedar dan teros berjuang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...