Saturday, June 20, 2009

ouh ibu

adek syg mak sangat²!
:)
tak ramai antara kita yang sedar akan bahawa beruntungnya kita dapat parents yang sangat mengambil berat pasal kita! kan?
well tiba-tiba je aku ni kan?
sbnrnye ada di antara kenalan aku yang ibu/bapa nya yang tak ambil kesah sangat pasal anak dia . memang amik kesah , tapi aku rasa teramat lah kasihan kat kenalan aku nih sebab keluarganya amat mengambil mudah dalam perihal² agama . kasihan
alhamdulillah . aku mempunyai seorang ibu yang sangat mementingkan agama dan telah membimbing aku dengan cara yang sepatutnya .
aku bersyukur . terima kasih ya Allah kerana kau takdirkan aku dengan nasib yang sebegini . mungkin orang yang tahu tetapi hanya tahu akan kasihan kt akuh . tapi hakikatnya , aku sangat beruntung .
selain itu , aku mempunyai teman yang sangt sempurna . sebagai kawan . terime kasih ye kawan . please don't walk away . i need u all with me . fatin , suhana , hafyza ,syahira ,farhana ,farahin
ily
:)
abah , selamat hari bapa .sayang abah! abg am , ajar byha bawak kereta tu sabar² la sikit ! tapi . time kasih ye . hehe
mak , adek byk wt salah kt mak . last year owg agak liar . selalu buat hal . maaf kan owg ye?sayang mak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...