Saturday, July 18, 2009

saye suke . awak suke ?

saye suka . suka sangat .

ewh,ape yang saya suka ye?

saya suka la!

suka sebab dapat tahan diri dari duduk depan lap top nih! :)

bahagie . suka !

banyak benda yang jadi sebenarnya .

tapi yang paling penting sekali

ciby da single . :)
what ? haha okeoke . pape ntah kan? kenapa ye aku mintak putus dengan dia ? jengjengjeng!! takpe la..biar aku dan Allah swt je yang tahu.pape pun , aku rase lega , dan puas hati dengan keputusan yang aku buat nih . alhamdulillah..




lagi ..



lagi ?!

pergi kursus kenaikan pangkat lans koperal krs .
da form5 baru nak amek lans koperal ? haha nak buat mcm mana , tak diberi peluang sebelum nih .. dapat kowt . bukan dapat pangkat aje . mase kursus tuh ,kena jadi penghuluwati . pergh baru tau perasaan mereka² yang kena handle orang.pape silap aku kot yang kena . huhu takpe,pengalaman.. :) ade lagi , aku dipilih sebagai peserta puteri terbaik . hehe bangga?mesti la! haha :P kumpulan aku pulak,terpilih sebagai kumpulan puteri terbaik . alhamdulillah


dan lagi


menghadiri khemah ibadah kat sekolah
alhamdulillah , nasib baik aku join .
firstly , aku fikir macam , 'ala..mesti ade adegan nangis² punye.mcm tak best aje'
sengal la ciby!haha tapi khemah ibadah ni mmg best . ewh jap. sangat best! memang ade adegan nangis². tapi normally,adegan nangis tu dikaitkan dengan mak bapak rite? tapi yang ni lain . sebab tu aku nangis sampai puas. haah abang Li and abg Shafiq , terima kasih :)
mereka banyak kaitkan tenteng hubungan kami dengan Allah swt . alhamdulillah . ade kesedaran dalam diri aku . aku tak kata sebelum ni aku gila terok punya perempuan . takde la sampai mcm tu woi! tp mmg betol la.. ade perubahan selapas tuh.bukan aku je,kawan² aku pun same.kepada mereka yang takde perubahan dan kesedaran , kesian korg,lagi² that mtd ex-student.

lagi ?

aiseyyhhh


jam suda menunjukkan pukul 2 pagi

maaf ye kawan² . bukan taknak cerita , dan sebenarnya tak mengantuk pun , tapi rase macam da lama sangat pulak dok tercongok depan laptop nih . haha bole?!


tata all...

3 comments:

  1. pendapat sye . awk blom single lgi.....

    sye takan lpas kan cuz sye syg kat dan cinte kat awk siti nabihah...

    sye akan tebus balik sgale kesilapan sye...

    tuh jnji sye...

    drpd sye lpas kan awk lbeh baek sye mati...sumpah atas nme ALLAH SWT sye akan buat...

    ReplyDelete
  2. awk blom single...

    na tau bnyk mne afiq syg kan byha...

    awk tgk nnt...
    sye akan bukti kan...
    sye akan tebus balik sume kesilapan sye...
    sye akn wat ape je untk dpt kan awk balik...ape je...
    ta kire ape pon sye ttap dpt kan awk...
    awk larh yg ubah idop sye...awk chaye sye...

    ReplyDelete
  3. sye ta kesh ape yg sye buat slamat ke ta ke...ok ke ta ke...sye ta kesh...biar pon sye mati untk dpt kan awk balik sye ta kesh...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...