Saturday, March 14, 2009

the destroyer

razana . khirudin . zaton
sebelom ni aku just dgr je org bercerite..tp smlm,aku sndiri naek pejabat berdepan ngn manusie² nih..now i know..btol la sume yg aku da dgr.. manusie yg berfikiran cetek!jawatan je tggi..umo je beso..oke fine,ko riso psl ape akn jd,if hal tu dperbesarkn..tp tolongla weyh..kowg antare org paling berkuasa..takn ko na takot?huh ta gne la ko pegang jawatan ko tuh
syafiza . nas . sharina
kowg la manusie yg da hancurkn hrpn aku!harapan ank² buah aku!kowg adek-beradik sme je!tp tape la..kowg fikir kowg yg paling hebat and paling bagos an?it's okey..ko da wat taik at ramai org!ko jgn ingt ko hebat ar weyh..aku takot?plez arh..aku bukn manusie mcm ko la..ku ade disiplin,ade rase hormat at org..aku ade kesabaran..sbb tu aku ta wat pape..sbb aku bukn mcm kowg!if kowg tros wt taik at org laen cane yg kowg wt skang..idop kowg takn bahagie ar weyh..ko ingt ko beso sgt an?one day,ALLAH akn tunjukkn betape keciknye kowg at dunie nih..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...