Sunday, March 8, 2009

b BZ z


bz gler uh skang..serabot akuh!skang ni pagi sampai ke ptg aku akn berjemur d tgh panas sambil memekikkn sore aku mengarahkn ank² buahkuh..*muke pn da gelap uh..haha then blek wt hw yg bertimbun-timbun dr petg sampai la ke tgh malam..bulan ni 4 sure kls tucen sume burn je arh..even aku da bayar yuran..huh na wt cane an..krs ouh krs..npe kne jd cani?*poyo je npe la ckgu n jurulatih aku tu pilih aku jd K.P[ketua platun] taun nih?tape la..taun aher en..dpt la gak meraut segale markah² yg bole didermekan at akuh..heh skang ni pn da jrg meng-usha blog² nih...da jrg unline myspace..npe?seebab....bbbbBBzzZZZ!!!hhuuuaaaa kne susun jadual ku balek uh..sori ye kawan² sebab da lme ta update blog..tgk arh,ayat pn da melalot-lalot en?haha tamau feninkn agy..tatataaaText Colour

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...