Thursday, November 11, 2010

saya gembira. anda?

saya gembira. anda?

oke aku pn tatau ape motif aku ulang tittle tuh. heh

da tgh mlm, tapi aku dok tercongok gak depan laptop neh. melayan fb neh. mlm neh meriah plak. ramai yg na teman aku. hehe termasok la lesbo aku yg sorang tuh ( haha agk2 kalo ko ngh bace ni, jgn mara ye honey. nnt cpt tua i tamau. haha).

tber2 mlm ni rasa happy plak. yela mybe sbb terisi kot waktu tuh. weh mcm la sblm ni idop aku kosong je! ayooo parah

oke lagi satu sebab. aku da buang phathogen tu dr friends aku kt fb! yyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!! agagaga

at least taya la aku ngadap maki hamun dye. heh memang phathogen punye creature meh. ouh2 tadi aku borak ngn sorang ex-classmate aku. heee sabo je aku layan dye. punye la berjanggut na tunggu dye reply. tu pn sepatah je. ayoo0o0o0 btol la mamat tuh.

sok pagi plak da plan nak bekfes ngn fyza and fana. arap2 anis pn dpt ikot skali. mmg da jd kebiasaan aku amek dowg sorang2 naek kpl terbang bapak aku. pergh model kancil punye. kowg ade? heh da agk da. mmg bapak aku sorg je ade.

aku tingin sgt la na mkn tosei. mmg bagos lesbo aku sorang tu. mcm tau2 je an. di ajak nye kami bekfes sok. (eh sok? aku ase plan agy 8 jam jap agy. kol 8 pagy. tatau la aku ni ikut ajaran sape. ceh) ta saba plak ase nye natggu sok.

tatau la aku ni ta saba na jmpe dowg ke or na jmpe mamak tosei tuh. eh! bler mase plak la aku de skandal ngan dye. huh buat kantoi je. aku tatau la tmpt makan mane yg kitorang na redah sok. tapi pe yg psti mmg malang ar mamak tu. habes ar kecoh tmpt tuh. haha

yela bler ciby da merapu, fyza da merepek, anis da membahan + gelak si fana tuh, aku ase bom meletop pn ta perasan punye. heh tu blom digabungkan dengan semburan yg pedas berapi dari faten and lalotan dari suhana. tu pn ta masok agy kalo de plak lisha, akmal, epul,irfan and ramai agy la, agak2 na list mmg sampi sok ta habis. huh memang riuh rendah ar tmpat tuh. ayooo

naseb baek sok 4 je aura yg ade. pergh habis bahasa aku

menangis cikgu bm kt SMKSP uh kalo dowg bace. heh maaf la cikgu, kat matrik saya ta belaja bahasa melayu

da fullstop.
penat aku merepek.
kowg kalo ade yg berjaya bace smpai takat ni pun mesti naek juling da mate tuh

bye
salam

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...