Saturday, September 20, 2014

da ada boyfriend ke?

mentor: saya sangat banggga bla bla bla.. banyak peningkatan result kamu bla bla bla.. saya percaya kau boleh dapat result yang lebih baik sem ni bla bla bla... kamu ada boyfriend ke?

mentee: erk? *sengih macam kerang busuk*

mentor: tak apa ada boyfriend kalau dia boleh tolong kamu. saya masa undergraduat dulu pun ada boyfriend jugak. sejak sem bila? siapa nama dia?

mentee: haa? eh erm erm tak nak lah Dr.

mentor : sama course ka?

mentee: ehhhh Dr. segan la saya tak apa tak apa

mentor: tak apa nabihah saya dulu bila ada boyfriend baru saya dapat focus. saya ada aim. saya mahu belajar betul2 dapat result bagus selepas itu saya boleh kerja dan berkahwin.

mentee: *krik krik krik*

oooo dia sama course ye? saya ada dengar jugak student2 bercerita tapi saya tak tahu mereka cerita tentang siapa. dia yang mana? muka dia macam mana?

mentee: ehhh tak apa la Dr. segan la saya

mentor: bagus dia tolong kamu dalam pelajaran. saya yakin kamu boleh dapat pointer bagus lagi untuk sem ni



fuh... mentor sporting sangat

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...