Tuesday, October 30, 2012

sahabat

out of all situation, i only can write these

first situation

12:28:27 am

ana: salam dear. tlg.. ana dah tak thn.. rasa lemah. lemah sgt. terlalu lama menahan. ana tak tahu nak buat ape

sahabat: waalaikumussalam,, ana p bilik enti skrg ya.. bwk istighfar


second situation



..... " insyaAllah, kadang memang rasa nak tersungkur pn. tp alhamdulillah, masih mampu berdiri"

sahabat " tak larat berdiri, mai sangkut kat bahu akak" 



subhanallah.. menitik air mata.

Allah.. terima kasih. terima kasih kerana hantarkan aku sahabat2 yg kasihkan aku.

terima kasih ya Allah..

aku berjanji akan sentiasa di sisi mereka saat mereka memerlukan aku


sahabat2 ku ... ingin aku katakan. aku cintakan kamu sahabat.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...