Sunday, March 6, 2011

renove-aid hearty

kem renove-aid hearty
4-6 march 2011..

alhamdulillah.. bersyukur sangat dapat pergi kem ni..banyak sangat pengisian.. mantap!tidur pun tak cukup ouh...tp alhamdulillah...dapat la jugak tahan mata masa dgr ceramah and tazkirah,

nak sangat kongsi apa yang ana dapat masa pergi kem tu. tapi jari ni macam tak dapat nak menaip dengan laju je. sebab otak ni pun macam tak dapat nak berfungsi ngn betul sikit. sebab tak rehat2 lagi kot dari balik tadi. tidur pn sahabat2 sedang qada'.. haila... dahsyat dahsyat!

tapi dalam kem ni para fasilitator sangat menekankan soal akidah, ukhwah dan akhlak...

oke sampai situ je.. kosong. otak kosong. tengok la ayat2 kat atas. tunggang-terbalik da.

oke la.

conclusionnya, alhamdulillah.. Allah mentarbiyah kami melalui kem ni. oke ayat tak betul. asif kawan2.. insyaAllah kalau ada kesempatan, ana cerita pasal apa yang ana dan sahabat2 dapat dalam kem tu ;)

ouh ye.. masa salam dengan ukhti Ira masa nak berpisah td, ukhti bisik kat telinga ana "Jaga Islam ye". subhanallah.. terkesan.. memang lebam mata... tanggungjawab yg sangat besar

insyaAllah..
dengan kesungguhan dengan ilmu yg ada, ana akan cuba.
Allah sentiasa ada..
Islam akan menemui kemenangan.
jika kita, sebagai hambanya, menjalankan perintahnya.
dan menyebarkan keindahan agamanya
insyaAllah


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...