Thursday, December 10, 2009

budak skola?tidak lagi

8 dis 2o09
tepat jam 3.30
berakhirnya paper chemist 3
yeeeeehaaaaaa!!!!

satu kepuasan bagi aku dan kawan2..tak dapat nak digambarkan dengan kata2..
aku pasti anda2 yang telah habis zaman persekolahan dah rase apa yang kami rasa..
setelah sekian lama meninggal kan myspace , blogspot , maggi goreng , dan segala macam lagi pengorbanan .. akhirnya . puas !
tapi betol orang kata . tamatnya zaman persekolahan tak bererti hidup menjadi lagi mudah . bebas ? mungkin ya , tapi aku sendiri akui , selepas sehari berakhirnya spm .. mcm2 dalam kepale , nak amek lesen kete , sambil tu amek kls comp and keje .. huh 3 bnde dlm 1 mase
stress la jugk . amek lesen da dekat 7 rat . amek kls comp da seribu ++ . sure aku keje ..
amek lesen kete .. da daftar da .. next week start . keje? da dpt borang da , ade dpt prtolongan dr org dalam .. insyaAllah kalo dapat keje uh , next week start .. keje pn part time .. ptg smpai malam .. maby tak banyak aku noleh dapat dalam sebulan .. tapi sekurang-kurang nye boleh ar gak bantu parents aku tok bayar wet amek lesesn and kls comp neh ..
minggu ni je aku bole enjoy .. lepas tu .. da ta bole kot..
akhirnya zaman persekolahan , bererti banyak lagi yang perlu difikirkan , tanggungjawab yang lagi berat ..
kadang2 takut gak bila sedar,yang aku da mula berganjak ke dunia baru . dunia yang lagi mencabar . tapi inilah kehidupan . aku kena tabah dan teruskan hidup

3 comments:

  1. dulu i tod habis sekulah tu benda paling best dalam dunia, sebab dah jemu 11 tahun and lebih bersekulah.. tapi bila dah masuk u, dah kerja, zaman sekulah la paling interesting. lagi2 bila cikgu kamcing dengan kita. masalah pun sekarang lagi banyak daripada zaman sekulah, kalau sekulah dulu apa lah sangat, setakat homeworks, n exams. makan, ditanggung beres, duit sekulah mama bagi.

    tapi dah besar2 ni, banyak cabaran wooo..

    ReplyDelete
  2. sukaa pulakk dah habis sekolahh

    ReplyDelete
  3. sarahunny ;u got that right . huh rndu plak time skolah . dalam otak cume pk bljr je . skrg , mcm2 kene pk . ayo0o

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...